Appliance.com

Newsletter

Welcome guest, please Login or Register

Ask A Pro

You are here: Home :: Forum Home :: Forums :: Community Discussion :: Thread

shipping tjveju

Rank

Total Posts: 16

Joined 2012-10-29

PM

<a >beats by dre kopen</a>  De Huishoudbeurs heeft dit jaar een primeur: de duurste vibrator ter wereld is er te koop. Het apparaatje kost 10.000 euro, maar dan heeft de koper wel een exemplaar met een laagje van 18-karaats goud. Volgens Annette Kuiper, beursmanager van de Huishoudbeurs, past de vibrator goed tussen de andere nieuwigheidjes. “Overal waar de vrouw interesse in heeft, verzorgen wij op de beurs. Dan kun je denken aan mode, verzorging, wonen en vrije tijd. Maar ook erotiek, dat hoort er ook bij.” “We zijn in 1950 begonnen als echte noviteitenbeurs voor de vrouw, met name op het gebied van huishoudelijke apparaten en noviteiten”, zegt Kuiper. “Toen waren het de nylon handschoen en een schuimrubberen matras, maar de beurs heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een evenement voor een heel breed publiek.” Bekijks De gouden vibrator moet vooral bekijks trekken. Kuiper: “Ik denk dat iedereen het leuk vindt om te zien. Ik was zelf ook erg benieuwd. Ik heb hem nog niet in het echt gezien, maar ik ga zeker even kijken.” Het is nog maar de vraag of het luxeproduct een koper vindt. “Het zou zomaar kunnen”, zegt Kuiper. “Ik kan geen garanties geven, maar er worden ook auto’s en keukens verkocht bij ons en dat zijn ook aanzienlijke bedragen, dus ik zou er niet gek van opkijken.” Deel deze pagina’Amerika moet niet te lang vasthouden aan zijn dictators’